U gebruikt een verouderde browser. Wij raden u aan een upgrade van uw browser uit te voeren naar de meest recente versie.

 

offerte aanvragen - tekstschrijver HENDRIQ

 

Klantreviews tekstschrijver HENDRIQ - Alphen

 portfolio content & copywriter HENDRIQ

 

Blog over taal, tekst, schrijven en communicatie

Met knipoog én eeuwigheidswaarde. En toch ook serieus zinvol. Echt. Korte blogartikelen vol tips en altijd lekker om te lezen. Lees je mee?

 

Blogoverzicht of laatste artikel

  

Bloggen voor jou?  

Zal ik voor jouw bedrijf of organisatie bloggen (ghostwriter)? Bel me op 0172 - 78 55 74 of stuur een berichtje. Tekstschrijver Henkjan Elsinga 

HENDRIQ Google Reviews

Tekstschrijver HENDRIQ 5-sterren Google Reviews

Gebaseerd op 4 reviews

 

Creatieve Copywriter Inhuren?

Bel     0172 - 78 55 74  

of       06 - 34 33 58 49  

of      contact via mail 

'Tekstschrijver voor vullen van website(s)'

Gepost 2015/11/02

Words have power - 'tekstschrijver voor vullen van website' - blogartikel van freelance copywriter Henkjan ElsingaBen ik dat? Tekstschrijver? Ja. Vul ik websites? Nee. Ja, ik schrijf passende en pakkende webteksten, seo-vriendelijk en de lezer overtuigend. En niet voor 1 maar voor meerdere websites. Maar noem je dat vullen?

Misschien ook wel.

 

Goede kop

Een ‘Tekstschrijver voor vullen van website(s)’. Zo las ik op een van de vele plaats-je-opdracht-en-vind-hier-uw-freelancer-websites. Ik ben zo'n freelance tekstschrijver. En hoewel de kop me niet aansprak, selecteerde hij wel. En hij prikkelde. Zo erg zelfs dat ik nu dit stukje schrijf.

 

Websites vullen met tekst

Klinkt als: hier hebben we een kuil, stort hem maar vol. Waarmee? Met tekst. Maakt het nog uit welke woorden? Neu, als het gat maar gedicht wordt. Kwantiteit telt. Dat is nog eens passende tekst. In de letterlijke zin dan: een bepaalde ruimte vullend.

 

Lekker? Leesbaar?

Moet die vulling ook nog een beetje lekker zijn? Ergens naar smaken? Naar meer doen verlangen? Zeg maar: kwaliteit bieden, passend bij de boodschap, de afzender en de doelgroep. En pakkend verwoord.

 

Vast wel. Ik had het alleen niet zo opgevat. En dat allemaal door dat ene woord: vullen.

 

De associaties bij een woord

Vullen. Het geeft mij – in deze context – het gevoel van goedkoop. Veel voor weinig. Want iedereen kan vullen. Vullen is niet echt een woord waar waardering voor je creatieve kunsten als inlezende en inlevende taalvirtuoos met jaren marketingcommunicatie-ervaring vanaf straalt.

 

Vandaar misschien mijn frustratie ;)

 

Het effect van jouw marketingteksten?

Zo zie je wat een (1) woord kan doen met (de gedachten van) je lezer. Bedoeld of onbedoeld geef je en maak je een bepaalde indruk. Sluit die aan bij wat je wilt? Prima. Denk je van niet en twijfel je vaker over de impact van jouw marketingteksten op je doelgroep?

 

Laat dan de tekstschrijver maar vullen 

Roep de hulp in van een meedenkende copywriter. Om je website(s) of andere marketingmaterialen te vullen met zinvolle en effectieve tekst.

Zodat je met jouw merk, bedrijf of organisatie je communicatiedoelen kunt bereiken.

 

Zo, ik ga ook weer aan de slag. Niet lullen maar vullen.

 

Andere blogartikelen lezen (overzicht)?

 

Vind je dit een interessant artikel? Delen waardeer ik. Bedankt! (zie social media knoppen)

Oude Facebook likes, van vorige website:

Delen via sociale media

Cookie-beleid

Deze site maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan.

Gaat u akkoord?